5 October 2016

Ciate london "oh christmas tree"


Cite London "Oh Christmas Tree"

Recently, I took off my gel nails because: 

First, I missed the feeling of using my fingers, feeling every details of whatever I'm touching (I always go for long nails) and not be scared of hurting my nails when they are overgrown and I do not have time to have them in-filled,

Secondly
, I felt like I'm able to take care
of my nails myself. Since I had my baby, I've been looking for quicker ways to have my nails beautifully done by myself but with no success! Now he is old enough to entertain himself I can wait for my nails to dry without messing them.

Also, I think I'm growing comfortable with what I have now. Therefore, I do not need to always have them well manicured, gelled, and long with all different amazing shapes. 

Now, I'm glad I'm having time to paint my nails again and not missing my gelled nails (for now), not to mention the money I'm saving :) and I would love to take you with me while I'm experiencing these new colours of my Ciate london "oh Christmas tree". 


Do you wear gel or acrylic nails? Why? And if you don't, i would also love to know why? Tell me in the comment section below! Waiting to read you :)




Récemment, j'ai enlevé mes ongles en gel parce que:
Tout d'abord, l’effet de sentir les détails de tout ce que je touche, me manquait (je fait souvent des ongles longs). Et la peur de casser mes ongles quand ils ont poussé et que je n'ai pas le temps de les remplir.
Deuxièmement, j’ai eu le sentiment d’être en mesure de prendre soin de mes ongles moi-même. Depuis que j'eu mon bébé, j’ai cherché des moyens plus rapides pour avoir mes ongles magnifiquement fait par moi-même, mais sans succès! Maintenant, il est assez âgé pour se distraire, je peux attendre pour que mes ongles sèchent sans les gâcher.
Aussi, je pense que je suis de plus en plus à l'aise avec ce mes ongles. Par conséquent, je n’ai pas toujours le besoin d'avoir des ongles du style instagram.
Donc finalement, je suis contente d’avoir le temps de peindre mes ongles, et ne manque pas mes ongles gélifiés (pour l'instant), sans parler de l'argent que j’économise :) et je serais ravi de vous avoir avec moi pendant que j’expérimente ces nouvelles couleurs de mon Ciate london "oh Christmas tree".


Portez-vous un gel ou ongles en acrylique? Pourquoi? Et si vous ne le faites pas, j'aimerais aussi savoir pourquoi? Dites-moi dans la section commentaire ci-dessous! En attendant de vous lire ...bisou :)

Share:

No comments

Post a Comment

© Mayite | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig