10 January 2017

Meet Connie! / the vintage cosmetic company eyelashes


I have not tried many false eyelashes, but as soon as I put these ones on my lashes, I knew I found the right one!
Why not write a post about it? Maybe you are like me? Never paying attention to names and recommended false lashes and you always wonder in the wrong and cheap section (because you are not a fan of eyelashes but would love to try occasionally) hoping to get the perfect lashes for you! Try these ones. Remember the name and get it!:)

I don't have much to say about them apart from the fact that they really look natural with a bit of oomph and they are really reusable, it is easy to peel off the glue without worrying too much to damage the lashes. And when they are washed (coz I do, don't you?) they stay intact. 

There are facts, which I have never take into account when buying eyelashes but now that I'm venturing in this path, I'm noticing them and they are important points to put in mind. The adventure has just begun :)

Do you wear eyelashes or you hate them? (Practice makes perfect though). What are your favourite eyelashes? Would you recommend me some?

Kisses xx




Je n'ai pas essayé beaucoup de faux cils, mais dès que j’ai mis ceux-ci sur mes cils, je savais que j'ai trouvé le bon!
Pourquoi ne pas écrire un article à propos? Peut-être que vous êtes comme moi? Ne prêtez jamais attention aux noms et aux cils recommandés et vous errez toujours dans la mauvaise section et bon marché  (parce que vous n'êtes pas une fan des faux cils mais aimeriez essayer de temps en temps) dans l'espoir d'obtenir les cils parfaits pour vous! Essayez-ceux-ci. Rappelez-vous le nom et obtenez-le! :)

Je n'ai pas grand-chose à dire sur eux en dehors du fait qu'ils ont vraiment l'air naturel avec un plus et ils sont vraiment réutilisables, il est facile d'enlever la colle sans se soucier trop d’endommager les cils. Et quand ils sont lavés (parce que je le fais, sa se fait n’est ce pas?) Ils restent intacts.

Il y a des faits, que je n'ai jamais pris en compte lors de l'achat des faux cils, mais maintenant que je m'aventure sur ce chemin, je les remarque et ce sont des points importants à garder en tête. L'aventure vient de commencer :)

Portez-vous des faux cils ou vous les détestez? (mais c’est en forgeant qu’on devient forgeron). Quels sont vos cils préférés? Recommanderiez-vous certains?


Bisous xx


Visit their website for more cute beauty products / Visitez leur site web pour plus de mignon produits de beauté
SaveSave
Share:

No comments

Post a Comment

© Mayite | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig