4 February 2017

heart garland


An easy Valentine’s Day decoration!!! And mind you I did this garland with felt-sheet paper and sewed it because I’m counting on using it on our Christmas tree this year :)
If like me you love to re-use your decoration items, I will recommend felt-sheet papers, otherwise paper and glue do the job as well!

I believe I took self-explanatory pictures, so I will leave you with them and let me know if you will be decorating for Valentine’s Day! 

Kisses xx


Une décoration facile pour le jour de la Saint Valentin!!! Et en plus  remarquer que j'ai fait cette guirlande avec du papier feutre et je l'ai cousue parce que je compte l'utiliser pour décorer notre arbre de Noël cette année :)
Si comme moi, vous aimez réutiliser vos articles de décoration, je recommanderai du papier feutre, autrement le papier simple et de la colle font le travail aussi bien!
Je crois que j'ai pris des photos auto-explicatives, donc je vais vous laisser avec eux et laissez-moi savoir si vous comptez décorer pour la Saint-Valentin!


Bisous xx







You can always buy some heart garlands if you prefer!

Share:

2 comments

© Mayite | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig