24 September 2017

My hair Journey and the keratin treatment


I thought I knew my hair but I realised that I'm only getting to know it!
This time again I decided to have fun with it!
So I went for this treatment called the keratin treatment after realising that I miss the way my hair looked and felt like with the treatment!

I thought I would share my hair journey too so it all makes sense and by this share with you what my hair has taught me so far!

I hope you enjoy this video and find it helpful! If you do, don't hesitate to share!! And questions are welcomed!! 

Thank you so much for watching!!!!



Je pensais que je connaissais mes cheveux, mais je me suis rendu compte que je ne fais que commencer à les connaitre! 

Cette fois encore, j'ai décidé de m'amuser avec mes cheveux. 
Alors j’ai opté une fois encore pour ce traitement à la kératine après avoir réalisé que mes anciens cheveux, traités à la kératine, me manquaient!  
Jai aussi pensé partager le parcours de mes cheveux pour donner un sens a mes choix, de plus,  je partage avec vous, ce que mes cheveux m’ont appris jusqu'ici!  

J'espère que vous apprécierez cette vidéo et la trouverez utile! Si vous le faites, n'hésitez pas à partager! Et les questions sont les bienvenues!  

Merci beaucoup d'avoir regardé !!!! 


Hairdresser contacts:


INOAR website





Share:

No comments

Post a Comment

© Mayite | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig