9 February 2017

Last minutes Valentine's Day idea!


So you have no idea how to celebrate this Valentine’s Day? You didn't have time to plan anything? You just can't come up with something great and different or you didn't want to do anything, now you wished you have planned something at least?
Some people don’t like Valentine’s Day because they believe love should be celebrated every single day, not just one day of the year. Some believe it is just a commercial event, and so some people don't do anything. For a long time, Valentine’s Day for me has been a mix of all the reasons I stated, not to forget a sad day sometimes. It doesn't have to be like this. Matter of fact I’m the only one excited about this event in our house and it just make everyday exciting! 
And who said Valentine’s Day needs to be expensive?
I have gathered here some sweets and chips, which I love and think my husband won’t mind eating. They are very cheap. And if you want them to look more Valentine-ish, just cut some papers and decorate them to make new packaging! Very cheap idea compared to what you will normally be paying for a valentine's packaging.

I hope you got some inspirations from my post and now it is your turn. If you are single, celebrate and share the day and these sweets basket with your best friends or parents (why not?). Valentine’s day is an excuse to do something fun; this is how I see it! Happy Valentine’s Day darling xx



Alors vous n'avez aucune idée de comment célébrer le jour de la Saint-Valentin? Vous n'avez pas eu le temps de planifier quoi que ce soit? Vous n’arrivez pas à trouver une magnifique et différente idée ? Ou vous ne vouliez pas faire quoi que ce soit, maintenant vous souhaiteriez avoir prévu quelque chose au moins ?
Certaines personnes n'aiment pas la Saint-Valentin parce qu'ils croient que l'amour devrait être célébré tous les jours, pas seulement un jour de l'année. Certains croient que c'est juste un événement commercial, et donc certaines personnes ne font rien. Pendant longtemps, la Saint-Valentin pour moi a été un mélange de toutes les raisons que j'ai énoncées, pour ne pas oublier de mentionner, un jour triste des fois.  Ça ne doit pas être ainsi. En fait, je suis la seule excitée à propos de cet événement dans notre maison et cela rend tous les jours passionnant!
Et qui a dit la Saint-Valentin doit être cher?
J'ai rassemblé ici des bonbons et des chips, que j'aime et pense que mon mari pourra manger. Ils sont très bon marché. Et si vous voulez qu'ils aient un air de Valentin, il suffit de couper certains papiers et les décorer pour faire de nouveaux emballages! Une idée très bon marché comparé à ce que vous devrez normalement payer pour un emballage de Valentin.

J'espère que vous avez obtenu quelques inspirations de mon article et maintenant c'est votre tour. Si vous êtes célibataire, célébrer et partager ce jour et ce panier de bonbons avec vos meilleurs amis ou parents (pourquoi pas?). La Saint-Valentin est une excuse pour faire quelque chose d'amusant; Voilà comment je le vois! Joyeux fête de la Saint-Valentin xx



The questions are taken from here! And I believe are great questions to ask your husband and have some laughs :) you can check Pinterest for different types of questions!

Les questions sont prises ici! Et je crois qu’ils sont des questions intéressantes à poser à votre mari et avoir quelques heures de rire :) vous pouvez vérifier Pinterest pour différents types de questions!
















I made two cards (for my two men), which are my cherries on top of the cake, because I did them with lots of love and fill them with beautiful messages ! Easy to make :)

J'ai fait deux cartes (pour mes deux hommes), qui sont mes cerises sur le gâteau, parce que je les ai faites avec beaucoup d'amour et remplis avec de beaux messages! Facile à faire :)





My valentine's Gift selection for him and her


Share:

No comments

Post a Comment

© Mayite | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig